Om lid te worden kunt u in de app store zoeken naar QuickThoughts. Zodra u de app heeft gedownload, kunt u zich aanmelden om lid te worden van QuickThoughts.
QuickThoughts biedt geen beloning voor het aanmelden, maar u ontvangt beloningen voor ingevulde vragenlijsten. Door u aan te melden kunt u vragenlijsten invullen op de QuickThoughts app en geld verdienen in de vorm van cadeaucodes. Als een ander bedrijf u een beloning heeft geboden voor de aanmelding bij onze QuickThoughts app, neemt u dan contact op met dat bedrijf.
Onderzoeken worden gehouden omdat bedrijven, de overheid, openbare instellingen en andere organisaties de ideeën en meningen van de mensen die hun producten en diensten gebruiken, willen leren kennen. Hoe meer ze weten over de gedachten van hun klanten of inwoners, hoe gemakkelijker het is voor ze om hun producten of diensten te verbeteren en aan te passen. De informatie die u in vragenlijsten geeft, wordt gebruikt om deze beslissingen te nemen. Als u vragen heeft over de privacy van uw gegevens, raadpleeg dan het Privacybeleid
We sturen regelmatig uitnodigingen voor onderzoeken, maar we kunnen niet zeggen wanneer wie precies welke uitnodiging krijgt. De reden hiervoor is dat elke vragenlijst specifiek is en gebaseerd is op de onderzoeksdoelen van elke individuele klant. Door uw profiel volledig in te vullen, kunnen we u onderzoeken sturen die aansluiten bij uw interesses en ervaring.
In het algemeen gebruiken wij persoonlijke gegevens en demografische gegevens: (i) om met u te communiceren over lidmaatschap van QuickThoughts en/of onderzoeksdeelname; (ii) om aanbiedingen voor onderzoek op u af te stemmen; (iii) om te voldoen aan wettelijke verplichtingen, inclusief en niet beperkt tot de naleving van belastingverplichtingen; (iv) om het bonusprogramma toe te passen en te beheren en te voldoen aan uw verzoeken om bonussen; (v) om uw deelname aan sweepstakes (prijs bestaande uit de gezamenlijke inleg) mogelijk te maken en met u te communiceren met betrekking tot uw deelname aan sweepstakes; en (vi) om onze gegevens bij te werken.
Om de QuickThoughts app te kunnen openen, moet u zorgen voor een goede internetverbinding via WiFi of uw netwerkprovider. Hierdoor worden verbindingsproblemen van uw kant vermeden. Als het probleem aanhoudt nadat u ons advies heeft opgevolgd, laat het ons dan weten. Vermeld welk apparaat, welke versie en welk besturingssysteem u gebruikt en geef zoveel mogelijk details over de foutmelding die u gekregen heeft.
Als u bepaalde ledeninformatie wilt veranderen, zoals uw naam, adres of geboortedatum, stuur deze veranderingen dan naar onze helpdesk en wij zullen uw account wijzigen. Uw e-mailadres en wachtwoord zijn echter gekoppeld aan een specifiek apparaat. Deze kunnen niet veranderd worden zonder de app te verwijderen, opnieuw te installeren en u dan aan te melden voor een nieuw account.
Als u uw wachtwoord vergeten bent, tik dan op de knop 'Vergeten?' op de inlogpagina van de app en het wachtwoord wordt naar uw e-mailadres gestuurd.
Als uw account bevroren is, betekent dit dat wij een bepaalde mate van fraude op uw account hebben waargenomen. Neem contact op met onze helpdesk, zodat we uw account samen met u kunnen bekijken.
Als u uw QuickThoughts-account wilt opheffen, kunt u een e-mail sturen naar onze helpdesk en dan de app van uw telefoon of tablet verwijderen.
Door op de knop "Een vragenlijst zoeken" in de app te klikken, kunt u alle vragenlijsten zien waarvan wij denken dat u eraan deel kunt nemen, gebaseerd op de informatie die u ons gegeven heeft bij het aanmelden. Als er op dit moment geen vragenlijsten beschikbaar zijn, probeer het dan later nog eens. Denk er ook aan dat u slechts 5 vragenlijsten per dag kunt invullen.
Zodra u een vragenlijst heeft voltooid, wordt de beloning voor dat onderzoek meteen toegevoegd aan uw account. Als u een vraag heeft over de status van een onderzoek, stuur dan een e-mail naar de helpdesk met de volgende informatie: - geboden beloning - geschatte lengte van de vragenlijst - onderwerp en/of thema - geschatte datum van deelname
De applicatie kan voltooide vragenlijsten helaas niet opnieuw openen. Als u een foutmelding krijgt tijdens het invullen van de vragenlijst, stuurt u dan de volgende informatie naar de helpdesk. - Onderwerp en/of thema - geboden beloning - geschatte lengte van de vragenlijst - geschatte datum van deelname U kunt ook andere relevante informatie of screenshots meesturen, zodat we kunnen uitzoeken wat er mis is gegaan.
Voor sommige van de vragenlijsten die u ontvangt is Flash nodig (d.w.z. er moet een video afgespeeld worden). Als uw apparaat geen Flash heeft, probeer dan een andere vragenlijst te vinden met behulp van de knop "Een vragenlijst vinden".
De beloningen die u krijgt voor het invullen van vragenlijsten op QuickThoughts kunnen ingewisseld worden voor cadeaucodes. Houd er rekening mee dat u tenminste €10 moet hebben om dit bedrag in te kunnen wisselen voor een cadeaucode. Bij het inwisselen wordt de code getoond, samen met de opties om de code onmiddellijk te gebruiken of in uw app store te gebruiken.
De hoogte van de beloning hangt af van de lengte, de moeilijkheidsgraad en het onderwerp van een onderzoek.
Uw punten blijven beschikbaar zolang u lid bent van QuickThoughts. Soms wordt het aantal punten op uw account niet juist weergegeven door problemen met de server. Als dit gebeurt, controleer het aantal punten op uw account dan later nog eens.
Nadat u uw punten heeft ingewisseld voor een beloningscode, ontvangt u de code via e-mail, samen met instructies over het inwisselen van de beloningscode voor een cadeaucode.
Er is geen maximaal aantal beloningscodes die u kunt inwisselen, maar we bieden alleen codes van €10. Wanneer u meer vragenlijsten invult, ontvangt u meer beloningen.
Onderzoeken kunnen snel gesloten worden wanneer het benodigde aantal ingevulde vragenlijsten bereikt is. Gebruik de knop "Een vragenlijst vinden" om andere onderzoeken te vinden waarvan we denken dat u ervoor in aanmerking komt. Als er geen vragenlijsten beschikbaar zijn, probeer het dan later nog eens.
Weet u zeker dat u de code juist heeft ingevoerd? Wij raden u aan de code direct vanuit de e-mail te kopiëren en te plakken. Als u meer hulp nodig heeft, neem dan contact op met onze helpdesk.
U kunt slechts 3 keer per dag een code inwisselen. Wacht totdat er 24 uur zijn verstreken sinds u de laatste keer een code ingewisseld heeft.